Shëndetësia dhe Trajnimi Mësoni rreth Të ushqyerit, Fitnesit, Obezitetit, Depresionit, Ushtrimevei Aerobike, Aktivitete për të gjitha grupmoshat, Udhëzime dhe këshilla për një trup më të bukur, Udhëzime për Ushqim, Ushtrim, Sëmundje dhe shumë informacione të tjera. Jeto një jetë të shëndetshme.

Ushtrimet qe na ndihmojn te Rrisim Imunitetin

Ushtrime që na ndihmojnë të luftojmë virusin Corona dhe viruset e tjera


- Ushtrimet rrisin qarkullimin e gjakut, pasi rritet qarkullimi i gjakut, trupi ynë fillon të pastrohet nga bakteret që shkaktojnë inflamacione të ndryshme.


Si ndodh kjo?
- Për momentin ne fillojmë të bëjmë një aktivitet sportiv të ndryshëm Në trupin tonë fillon të qarkullojë gjak me një rrjedhë ose një nivel më të madh, Dhe kështu hyn në funksionin Sistemi Kardiovaskular, Sistemi i frymëmarrjes, Metabolizmi.

- Kështu që në momentin kur trupi i njeriut fillon një aktivitet nga gjendja fillestare në atë në nivelin më të lartë fillon pastrimi i Baktereve nga rrugët e frymëmarrjes, Pastaj temperatura e njeriut ngrihet dhe më pas fillon ndjesia. që kemi në trupin tonë Ton.

- Dhe Ushtrimi gjithashtu i bën qelizat shumë më elastike ose imune dhe më efektive në trupin tonë.
- Gjithashtu në këtë kohë virusi pandemik coronavirus njeriu ka më shumë stres dhe ndjehet i dobët mendor.


Qfar ndodh nëse bëjmë 35 deri në 45 minuta ushtrime në ditë?


- Përveç heqjes së toksinave, baktereve, gjërave të tepërta nga trupi ynë si yndyrnat, sheqernat që janë të tepërta në trupin tonë, ne stimulojmë edhe hormonet e lumturisë në trupin tonë, ju ndjeheni më të qetë, ndiheni më pozitivë, ndjeheni shumë më të shëndetshëm dhe më të lumtur.

Kjo për shkak se Ushtrimi është anti-depresiv, ne luftojmë stresin, depresionin dhe ju bëjmë të ndjeheni shumë më mirë ...


 Qfar ushtrime duhet të bëjmë ne dite?

Të moshuarit të bëjnë të paktën një shëtitje me një ritëm pak më të lartë se mesatarja. pas një shëtitje të mirë për të bërë dhe një rritje dhe zbritje në shkallët e shtëpisë ose në një vend që ka një përballueshmëri normale mesatare lart për moshën që ka
Shembull: 3 herë me 10 gradë.
Atëherë bëni një zgjatje të mirë muskulore.





- Për një moshë Mesatare Të bëni një shëtitje me një ritëm të lartë dhe të mirë për të paktën 25 minuta. Pas ecjes, rekomandohet të uleni dhe ngriteni, për shembull, të merrni një karrige dhe të uleni të ngriheni 5 herë nga 8 përsëritje me një pushim mes serive ...






- Për një moshë të mirë Rinore Rekomandohet të bëni një vrapim të mirë me një ritëm të përballueshëm për kapacitetin aktual, që është 3 herë 10 minuta me një pushim 3 minuta pas përfundimit të serisë së parë.

* Për të bërë Squata, Muskujt e barkut, Muskujt e pasmë, Muskujt e Këmbëve. ose përndryshe të bëj ushtrime të plota të trupit. Por me një kufizim të ushtrimeve lokale.
* Bëni gjithashtu biçikleta Luani lojëra si basketboll, ose ndonjë lojë e preferuar e personit por që e vë trupin në një aktivitet të mirë motorik

Vëmendje: Një trup i bukur duhet të ketë një ushqim të mirë.


Shikoni gjithashtu Cilat ushqime rrisin sistemin imunitar

No comments:

Post a Comment

Adbox

@templatesyard