Shëndetësia dhe Trajnimi Mësoni rreth Të ushqyerit, Fitnesit, Obezitetit, Depresionit, Ushtrimevei Aerobike, Aktivitete për të gjitha grupmoshat, Udhëzime dhe këshilla për një trup më të bukur, Udhëzime për Ushqim, Ushtrim, Sëmundje dhe shumë informacione të tjera. Jeto një jetë të shëndetshme.

Pesë këshilla për të qenë të lumtur.

Pesë këshilla për të qenë të lumtur.




pes keshilla per te qen te lumtura
1. 
Duajeni veten, respektoni veten  -  Për të qenë më të lumtur duhet ta thoni veten Stop, pse ndalemi? Për të ndaluar bërjen e gjërave të padobishme gjatë ditës sonë, Ne duhet të vendosim vetes një qëllim afatgjatë dhe të mos shqetësohemi për diçka brenda jush, Mos i shikoni të tjerët, Bëni stilin tuaj unik dhe të bëni një program të përditshëm.

- Askush nuk ka asgjë më shumë se ju, gjithçka që na duhet është ta njohim veten më mirë, të shikojmë cilësitë tona.

- Pranoje veten ashtu siç je dhe je i lumtur për atë që je, ke diçka që askush tjetër nuk ka, E tëra çfarë duhet të bësh është ta njohësh veten më mirë.



2. Lexoni një libër , Të lexosh libra do të thotë të dish më shumë. Dhe kur të dini më shumë, do të keni më shumë ide se çfarë të bëni me jetën tuaj. Ju mund ta gjeni veten në shumë libra. Ju mund të filloni me një plan afatgjatë për të vendosur vetes një qëllim dhe në momentin kur vazhdoni të bëni diçka më shumë në jetën tuaj, filloni dhe bëni hapat e parë Kjo do të thotë që ju jeni duke e dashur dhe respektuar veten. Dhe kur të fillojnë sukseset, do të jeni shumë më të lumtur me jetën tuaj.





3. Kaloni kohë me miqtë tuaj - Kalimi i kohës me miqtë është shumë e bukur të bëni një bisedë për të folur për ëndrrat, qëllimet tuaja, për të ndihmuar njëri-tjetrin, të shkoni në plazh, të skijoni, të bëni gjëra tërheqëse dhe jo montone. Një mik i mirë ju bën të ndjeheni më mirë.








4. Bëhu healt , dofarë dua të them me këtë? Një trup i bukur ju bën të ndjeheni shumë më të lumtur, a nuk keni një trup të bukur? A keni dhjam trupi? Nuk ka problem, ka gjëra që duhet të rregullohen, ju duhet vetëm pak punë për ta rregulluar atë, të hani shëndetshëm, të pini ujë, të bëni sporte si: Hiking, Running, luajnë basketboll, ngasni një biçikletë.


- Ne gjithashtu kemi shumë artikuj të postuar në lidhje me një trup të shëndetshëm si:
* Ushqyerja
* Fitnes
* Ushtrimi aerobik
* Planet për humbjen e peshës
* Planet e fitimit të peshës dhe sugjerime ose sugjerime shumë më tepër.









5. Bëni sporte, Të bësh sporte do të të bëjë të ndihesh shumë i lumtur, Dëshiron të dish pse?
- Njeriu është i ngarkuar psikologjikisht nga rutina e përditshme, Për shembull të vrapojë për të hequr qafe ngarkesën tuaj psikike që keni pasur gjatë ditës.
 - Vrapimi është një nga aktivitetet më të mira sportive, vrapimi ju bën të humbni peshë, ju bën të ndjeheni shumë më të lumtur, shumëfishoni hormonet e lumturisë, Ju bën një trup të shkëlqyeshëm dhe të përshtatshëm.
- Unë ngas një biçikletë, Gjithashtu çiklizmi është shumë i efektshëm për trurin e njeriut, është një relaksim shumë i mirë, Dëgjimi i muzikës, ngasja e biçikletës, shëtitja, vrapimi, kalimi i kohës me miqtë, leximi i librave, ndërmarrja e hapave të rëndësishëm në jetë, dashuroni dhe respektoni veten ... këto janë gjërat më të mira që një person mund të bëjë.


Mësoni Për: Përfitimet e Aerobics në Shëndetin



No comments:

Post a Comment

Adbox

@templatesyard