Shëndetësia dhe Trajnimi Mësoni rreth Të ushqyerit, Fitnesit, Obezitetit, Depresionit, Ushtrimevei Aerobike, Aktivitete për të gjitha grupmoshat, Udhëzime dhe këshilla për një trup më të bukur, Udhëzime për Ushqim, Ushtrim, Sëmundje dhe shumë informacione të tjera. Jeto një jetë të shëndetshme.

Fëmijë të shëndetshëm

Fëmijë të shëndetshëm



femij te shendetshem
-
Aktiviteti fizik mbron  

fëmijët nga sëmundjet kronike si sëmundja e zemrës, diabeti tip 2 dhe osteoporoza. Të dhënat e bazuara në prova janë gjithashtu të përshtatshme për të konkluduar se aktiviteti fizik ka efekte të dobishme në nivelin e lipideve plazmatike dhe nivelin e lipoproteinave, mbi faktorët jo-tradicionalë të rrezikut kardiovaskular (funksioni endotelial) dhe në disa përbërës të shëndetit mendor (vetë-koncept, ankth dhe depresioni).



- Mungesa e aktivitetit fizik tek fëmijët është një faktor rreziku për shumë probleme shëndetësore, të tilla si presioni i lartë i gjakut, shtimi në peshë, yndyra e rritur e trupit, kolesteroli i keq (kolesterolin LDL) i cili është një faktor rreziku për sëmundjet e zemrës, problemet e frymëmarrjes (frymëmarrjes), sëmundje kardiovaskulare, dhe probleme shëndetësore të kockave (kockave).




- Aktiviteti aerobik mundëson që frymëmarrja të jetë më e thellë dhe zemra të rrihet më shpejt. Aktivitetet për forcimin e kockave i bëjnë kockat më të forta, prandaj, ato janë veçanërisht të rëndësishme për fëmijët, pasi këto aktivitete prodhojnë një forcë në kocka që promovon rritjen dhe forcën e kockave. Aktivizimi i balancimit dhe zgjatjes rrit stabilitetin fizik dhe fleksibilitetin, gjë që zvogëlon rrezikun e dëmtimit.



- Për më tepër, përfitimet shëndetësore të aktivitetit fizik shtrihen përtej shëndetit fizik, ai gjithashtu ka një ndikim pozitiv në fushat e aftësive motorike, mirëqenien psikologjike, zhvillimin njohës, kompetencën sociale dhe pjekurinë emocionale.

- Fëmijët që janë më aktiv fizikisht demonstrojnë më shumë hapësirë ​​vëmendjeje, shpejtësi më të madhe të përpunimit njohës dhe kryejnë teste akademike më të standardizuara.

- Aktiviteti fizik u jep fëmijëve mundësinë të argëtohen, të jenë me miqtë dhe familjen dhe të përmirësojnë aftësinë e tyre për të marrë pjesë në aktivitete më të forta fizike ose ngjarje sportive. Unë gjithashtu mund të përmirësoj aftësitë sociale që mund të rezultojnë në rezultate akademike: fëmijët mësojnë të bashkëpunojnë dhe ndjekin rregulla dhe kështu ndjehen më të lidhur me shkollën dhe komunitetin.

- Gjithashtu siguron mundësi për të shijuar aktivitetin në një mjedis shoqëror, përmirëson cilësinë e gjumit, zvogëlon ndjenjën e mungesës së energjisë, ndihmon fëmijët të takojnë miq të rinj, bëhen fleksibël, përmirësojnë aftësitë fizike, përmirësojnë vetëvlerësimin fizik, rrit relaksimin dhe mundëson rritjen e shëndetshme dhe zhvillimi.

- Aktiviteti fizik mund të zvogëlojë stresin, të ndryshojë gjendjen shpirtërore, të ndikojë në gatishmërinë dhe vëmendjen dhe të përmirësojë arritjet në shkollë. Aftësia e aktivitetit fizik për të "aktivizuar" dhe prodhuar humor më pozitiv është raportuar gjerësisht. Ushtrimi lejon që fëmijët të ndjehen mirë.


- Studimet tregojnë se  pjesëmarrja e shpeshtë në sport pas orarit të shkollës në adoleshencë shoqërohet me një nivel të lartë të pjesëmarrjes në aktivitete fizike në moshën e rritur. Tek burrat, pjesëmarrja e adoleshentëve në lojëra me top, sporte të forta durimi, pista dhe fusha, dhe artet marciale u shoqëruan me një nivel shumë të lartë të aktivitetit të të rriturve. Gjithashtu tek gratë, pjesëmarrja e adoleshentëve në lojëra me top rrit pjesëmarrjen në lojëra me topa edhe në moshën madhore. Pjesëmarrja në sport të paktën një herë në javë midis grave dhe dy herë në javë midis burrave është e lidhur me një nivel të lartë të aktivitetit fizik në jetën e mëvonshme. Pjesëmarrja e adoleshencës në sporte të forta durimi dhe disa sporte që kërkojnë dhe inkurajojnë aftësi të larmishme sportive, duket se janë më të dobishme në lidhje me rritjen e aktivitetit fizik në moshën e rritur.

No comments:

Post a Comment

Adbox

@templatesyard