Shëndetësia dhe Trajnimi Mësoni rreth Të ushqyerit, Fitnesit, Obezitetit, Depresionit, Ushtrimevei Aerobike, Aktivitete për të gjitha grupmoshat, Udhëzime dhe këshilla për një trup më të bukur, Udhëzime për Ushqim, Ushtrim, Sëmundje dhe shumë informacione të tjera. Jeto një jetë të shëndetshme.

Qfarë duhet të bëjmë për një zemër të shëndetshme?

Qfarë duhet të bëjmë për një zemër të shëndetshme

qfare duhet te bejme per nje zemer te shendetshme
-
Siç thashë në Sëmundjen e Zemrës , Shkaqet dhe Shouldfarë duhet të bëjmë? cilat ushqime nuk janë të mira për një zemër të shëndetshme, Tani do të shpjegojmë se çfarë është e mirë për një zemër të shëndetshme. 




Duke filluar me ushqimin

dhe

* Bimë të freskëta
* Fasule të zeza
* Resveratrol
* Salmon
* Ton
* Vaj ulliri ekstra i virgjer
* Arra
* Bajame
* Tofu
* Portokalle
* Spinaq
* Karotat
* Elbi
* Bollgur
* Pa kile
* Kafe
* Qershi
* Boronica

- Të gjitha sa më sipër janë shumë të shëndetshme për zemrën, që përmbajnë karbohidrate, vitamina, proteina, minerale.



Qfarë aktiviteti duhet të bëjmë për një zemër më të mirë?



Ecja - të ecë me një normë normale të ngarkesës me një shpejtësi ecjeje prej 45 deri në 65%, në 45 deri në 60 minuta, Ndihmon trupin e njeriut të djegë dhjamin, dhe bën që sistemi kardiovaskular të funksionojë duke qarkulluar gjak më shpejt dhe më mirë



Biçikleta - Të ngasësh një biçikletë nga 35 deri në 45 minuta në një natyrë me ajër të pastër, me një ritëm që trupi mund t’i rezistojë, të bën të vë në punë sistemin kardiovaskular, Forcon muskujt, ligamentet, tendinat.



Not - noti është një nga sportet më të mira që e vë në funksion të gjithë trupin dhe metabolizmi i njeriut mund të bëhet me një person që kujdeset për të.

Vetem i vemendjes kurre vetem}



Ushtrime që mund t’i bëni në shtëpi.


- Mund të bëni ushtrime për të vendosur sistemin më të madh kardiovaskular dhe shtëpinë.

Për t’u ngjitur dhe zbritur shkallët bëni 3x 15 përsëritje. ose më mirë të themi të bëjmë sa më shumë që të jetë e nevojshme me këshilla të mjekut - sepse ne nuk mund ta dimë se çfarë problemi mund të kemi me zemrën
 * Ju mund të merrni një karrige dhe të uleni në të dhe të ngriheni prej saj. është një ushtrim shumë i përdorur në botë nga trainerët e fitnesit për të vënë në veprim zemrën.

Vëmendje - Për të gjitha ushtrimet, Dhe gjërat që në shfaqje nuk duhet të bëhen pa dijeninë e mjekut. Sepse ata që kanë probleme me zemrën duhet të dinë nivelin e ngarkesës.

Ndërsa ata që nuk kanë probleme me zemrën, por duan një trup më të shëndetshëm, mund të bëjnë ato ushtrime që tregova më lart, si dhe vrapim, ecje, not dhe shumë aktivitete të ndryshme.


















No comments:

Post a Comment

Adbox

@templatesyard